duminică, 14 februarie 2010

Autodafe

[Misere Mani by Era]



Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

19 comentarii:

  1. Schingiuiește-ți sufletul, și-apoi adoră-mă

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu vad ceva in prima poza. Poate e doar imaginatia mea bolnava. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. @Persephone: Ia zi! Ce vezi, mai exact? :-? :>
    >:)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Persephone: Dar chiar!, ce să fi văzut? :-/

    RăspundețiȘtergere
  5. E mintea mea bolnava atunci. :)) Desi ...inca Il vad.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Persephone: Ești o mică perversă ( ca să nu zic, chiar mare )! Unde mă, unde? Că mă tot chiorăsc de câteva minute bune :O

    RăspundețiȘtergere
  7. In interiorul conturului sanului drept.E o chestie ce pare a fi un sfarc.Daca purtai sutien atunci da , am vedenii rau de tot.
    Nu ma lua in seama . :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu perversa?
    Dar ce sa mai zic de imaginea " Prelude du Fornication" care imi zapaceste retina cu zeci de pozitii. :))

    RăspundețiȘtergere
  9. @Persephone: Trăiască vedeniile!!! :)) Chiar, exista nelipsitul sutien... hm. Hm!
    :-” În ce privește scăpătatele poziții... se și mișcă. Doar, cred că trebuia să-i dau o mai mare dimensiune imaginii... :-?

    RăspundețiȘtergere
  10. Pentru un impact mai puternic asupra celui care recepteaza.Mmmmmhm.
    Titlul imaginii spune tot.
    Vreau si eu un "prelude du fornication" . :))

    RăspundețiȘtergere
  11. wooohaaa! voi doua v-ati cam facut de cap pe aici. ;;)

    RăspundețiȘtergere
  12. @Andi: Cine? :O ... noi? :D Suntem ființe dramatice.

    RăspundețiȘtergere
  13. Oh, oh,oh...Dar ce bosodiţi voi acilea,eh? Topicuri interesante, dupa cate bine prea vad! Mda, Persephone, vede lucruri vazute si nevazute; eu de asemenea! Tare-mi place!

    RăspundețiȘtergere
  14. @Akeakamai: Și tu vezi inexistentul? De unde? Oare...? prea-măreților-pervs

    RăspundețiȘtergere