duminică, 31 octombrie 2010

Între mortăciuni

... la miez de nopți - sărbătorile trupurilor putregăite.

Traversez o zonă a orașului pentru a ajunge dincolo... unde petreceri se pregătesc încă de la orele amiezii... Nu e foarte târziu în noapte, iar tocurile mele se joacă în ecouri stradale, pe-un ritm alert. Orașul vibrează a veselie îmbibată în punch și mere fantomatice, asortate întregului decor.


[...]
La etaj, pe scările neluminate, mă aștepta Dracula pentru o primire veritabilă. Un Clovn, un Bebe-Ștrumf și un Jder dezorientat, care-și zorea stiliștii pentru transformare, m-au poftit la minunata țigară, într-un fotoliu comod.
Apartamentul, unde accesoriile împânziseră întregul, de parcă un păianjen și-ar fi țesut pânza într-o îmbrățișare mortuară, încălzit până la refuz, avea să-și devoreze musafirii, ademenindu-i cu specialități și lucruri interzise.

Jokerul și-a făcut dementa apariție, pășind într-un zâmbet indecent de „Why so serious?” alături de o Albăstrică delicioasă! Cu sloganul „make love, not war” Hippie Girl, strălucind a „flower power”, fluturarea hainelor ei, vibrând pe „All we are saying is give peace a chance”, venit-a la brațetă cu un... chimist, pare-mi-se?
A fost și un Valentino, un Pădurar, doi Cineva care mie-mi aduceau a chinezo-japo-americani. Săsoaica, ce a dansat acrobatic, mustea a frumusețe naturală.
Personaje au mai fost ele... dar n-ar fi farmecul să le dezvălui într-o lumină clară de octombrie, ce-și pâlpâie al ei fascinant sfârșit.

Ce latură mi-am dezvăluit eu? Asta va rămâne în penumbră... să poftim doar micile detalii - buze roșii, voit carnale, podoabă capilară ciufulit-cârlionțată, emanând discret parfum, un pandantiv egiptean să lucească în splendoare de auriu, dispersându-se asemenea licuricilor în nopți cu lună plină și petale de flori umede - Matrona.
[...]

La orele dimineții, sub auspiciul corbilor planând veseli deasupra trecerii ființei aici subsemnatei... timp, străzi, pași străini, pisici înfrigurate, aer rece pentru cer senin aburit... un duș fierbinte și-apoi moarte fizicului! Ah!
[...]

Coloană sonoră...

2 comentarii:

  1. Printre atâtea frunze uscate și capete ciopârțite de dovleci, costumații bizare, râsete zgomotoase de vrăjitoare și poftă de sânge, tu îndrăznești să te aventurezi în noapte..

    p.s.- vreau să te văd crețomană!!! Vreau!Vreau!Vreau!
    Oh și...

    http://www.youtube.com/watch?v=LRqUONe_aAI

    RăspundețiȘtergere
  2. @Myna: Știi, Rurenka îmi zicea înainte să plec - „Te rog, să te însoțească cineva” - mhm. Să mă fi văzut cu bateria de la myway între dinții aproape clănțănindu-mi de frig, schimbând cartela... ca să-l pot suna pe Ake, să nu o chiar iau la sănătoasa pe străzile întunecate.
    Dar a meritat starea de spirit... ce a urmat... între ierburi, mere roșii, fantome ( una din cele câteva zeci, botezată Vitoria Lipan ), atârnând din plafon.
    Cică Shivaree cântă sex :> :)) Până acum nu i-am privit astfel, dar ce e drept nu le-am auzit melodia.
    Cât despre crețomania-mi... a fost în elementul ei, draga. O zărești într-o bună zi.

    RăspundețiȘtergere