luni, 24 ianuarie 2011

Se citește de plictis, în frustrare

Tipic studențesc, într-un local... BottlesCafé, aiurea, la o cafea, după ce BCU ocupat, m-a azvârlit în stradă: nu sunt locuri, nu știu... poate dacă mai așteptați... Flori de măr neînflorite. Mi-am luat tălpășița, cu nerv și vervă, să cutreier străzi, aiurea, la naiba! Nimeni nu mă primește, să învăț, am examen maicilor, e necesar, se-nțelege?! Ridicări din umeri. Incompetență. Am hotărât că m-am plictisit. La ce bun să mai fi zăbovit într-o alergătură continuă de a găsi un loc undeva, cândva...? Naaah... întoarcere cu coada-ntre picioare, cu țigara stinsă în fața unei librării UBB. Printre semafoare, om mic cu privire stinsă de dâlmă nervoasă între sprâncene. Și iată-mă, la o cafea savurând-o și țigări fumegând, în iluzie de mulți bănuți și viață făr' de griji.
Și dă-mi o melodie, să mă delectez între străini...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu